Avocat Doinita Stingaciu

More Website Templates @ TemplateMonster.com. April 16, 2012!

Cine deţine informaţia deţine puterea

de ce noi

Solicitaţi cu încredere servicii de informare, consiliere şi interpretare juridică din partea unui avocat specializat în Dreptul Asigurărilor dacă aţi fost păgubit sau vătămat corporal în urma producerii unui eveniment de trafic.

Info!Dacă aţi fost implicat direct sau indirect într-un accident rutier (aţi suferit pagube materiale, ati fost rănit sau cineva drag şi-a pierdut viaţa)
AVEŢI DREPTUL LA DESPĂGUBIRI MORALE ŞI MATERIALE !

Trebuie să ştiţi că asigurarea încheiată de persoana vinovată vă dă şi dvs. dreptul la despăgubiri. Astfel, potrivit Legii nr.136/1995 privind asigurările şi reasigurările în România, asigurătorul acordă despăgubiri pentru prejudiciile de care asiguraţii răspund în baza legii, faţă de terţele persoane păgubite prin accidente de autovehicule. Despăgubirile se acordă pentru sumele pe care asiguratul este obligat să le plătească cu titlu de despăgubire şi cheltuieli de judecată persoanelor păgubite prin vătămare corporală sau deces, precum şi prin avarierea sau distrugerea de bunuri.
Pe o piaţa sufocată de oferte, noi ne ghidăm activitatea după următoarele considerente.
Prin finalitatea unui proces noi nu inţelegem multitudinea căilor judiciare parcurse, ci imperativul rezolvării pe cale amiabilă, încă din stare incipientă a unui litigiu apărut.
Deoarece litigiile fundamentate pe un raport de asigurare nu reclamă/presupun numai o temeinică pregătire juridică, cunoştinţele de drept trec în plan secund, iar experienţa şi cunoaşterea îndeaproape a domeniului asigurărilor conduc la conturarea unei soluţii optime ce avantajează toate părţile implicate: victimă, vinovat, asigurător.
Apelând la un avocat specializat, sporiţi şansele de a fi despăgubit prin intermediul unei tranzacţii judiciare, deoarece va fi alături de dvs. la negocieri şi se va asigura că drepturile dvs. sunt valorificate la maxim în cel mai adecvat mod cu putinţă.